برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

موبایل یازده دوصفر !

مهجور | يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ | ۹ نظر

بسم الله

یادم می آید دوم دبیرستان بودم که "تلفن همراه " خریدم ! خب در آن زمان اگر "تلفن همراه " دار بودی ، یک آدم باکلاس محسوب میشدی ! 

یادش بخیر دقیقا عین آدم های ندید بدید روزی "هزار تومان " یا گاها " دوهزار تومان " اس ام اس بازی میکردیم ! 

خب آن زمان اس ام اس بازی هامان ، روکم کنی بود ! 

یادش بخیر ! 

هیچوقت "تلفن همراه " مانع تحصیلمان نبود ! 

هعی 

گذشت و گذشت و گذشت تا به الان رسید ! 

بچه هنوز چشمانش را باز نکرده است ، به او "تبلت " نشان میدهند و میگویند : 

نی نی 

نی نی 

بیا ببین بابا واست چی خریده 

تازه دیده شده نی نی وقتی میخواهد زبان باز کند هعی تلاش کرده است تا بگوید تبلت تبلت !!! 

و باز هم هعی 

دشمن خیلی ناز است ! 

مهربان است ! 

لبخند بر لب دارد ! 

من دشمن را دوست دارم ! 

خیلی دلسوزانه به ما یاد داد که آقاجان بیا در هزینه هایت صرفه جویی کن و انقدر پول "اس ام اس " نده ! (همان پیامک خودمان ) 

گفت بیا "واتس اپ " ،"وایبر" ، "هایک " ، "تلگرام " ، "اینستاگرام " و.... را نصب کن و حالش را ببر جوان ایرانی ! 

دوساعت با زری حرف بزن ...

چارساعت با پری حرف بزن ...

خب شش ساعت کم است ! 

برو بالاتر 

آخ دیدی عکس فلان مهمانی که رفتی را یادت رفت در اینستاگرا قرار دهی ؟؟ 

خب چند لایک خورد ؟ 

ای بابا لایک خورهایت کم است ! 

صبر کن برو فلان پیج را بچرخ ببین چه خبر است ! 

خب چرتکه را بیاور حدودا 9 ساعت از زندگی ات را حرام " اینترنت " کردی ! 

#احسنت

#بیست 

دمت گرم جوان ایرانی ! 

خیلی قشنگ نمیگذاری حرف " رهبرت " بر زمین بماند ! 

بجای اینکه با "کتاب" خوابت ببرد ، با فکر اینکه فلان آدم پستم را لایک کرد یا نکرد خوابت میبرد ! 

وبازهم #احسنت 

چه خوب در علم به #قله رسیدی ! 

باریکلا جوان ایرانی 



پ.نون: دشمن من ، من هستم و تا وقتی که نتونیم  خودمون رو شکست بدیم ، هرچقدر هم که بگیم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، فایده ای نداره ! 

هروقت که نفس رو شکست دادیم اون موقع قشنگ میتونیم بگیم من یک "جوان ایرانی " هستم !! 

از ابزار دشمن علیه خودش استفاده کنیم نه به نفع خودش ! 


+به مدت یک هفته کل وسایل ارتباطی موجود روی گوشی رو حذف کردم تا بتونم از شنبه که ان شاالله ترم جدید شروع میشه با یک برنامه مدون اینترنت بیام ! 


+فارغ شدن از وسایل ارتباط جمعی سبب میشه یادم بیاد یه وبلاگی هم دارم :)))))


+ شرمنده شهدا نباشیم صلوات 



  • مهجور

نظرات  (۹)

  • فاطمه ساعدی
  • #اح #سنت
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    با پیام های خوردند وبردند! دارند چهره ی خبیث ترین ها را،بزک می کنند...

    بروزم به آدرس زیر:

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/11/14/payam1231231

     

    فرهنگ پرواز

    باتشکر

    خورشید حقیقت

    فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
    روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
    با آمدن امام در کشور ما
    خورشید حقیقت زافق سر زده است

  • گمنام زهرا سلام الله علیها
  • بی اندرویدی ام آرزوست...
    اما نمیشه!!!
    التماس دعای شدید
    سلام... واقعا که :)
    خجالت نمی کشی؟
    به تو هم میگن دانشجو؟
    با این وضع نه ساعت حرام اینترنت؟
    حتماً خبرنگارا رو هم دوست داری؟
    خخخخخخ
    خجالت بکش منو لینک نکردی
    یا علی
    پاسخ:
    به به
    سلام علکم
    خبرنگارا که سهلهههه شاعرها رو هم دوست دارم :))))
    علی یارت

  • الهه سلطانی
  • بسم الله... 

    سلام جانم. 
    من بعد از چنین تصمیم هایی میگم : تبریک عرض می کنم. 

    پاسخ:
    سلااام
    ان شاالله قسمت خودتون :))
    ووای من که دیگه معتاد شدم دوام بیاری که خیلی خوبه منم شاید این کار را کردم
    سلام
    خسته نباشید الان نیومدم برای خوندن پس نظر خاصی نمیدم
    آقا من وبلاگ هام را یک جا جمع کردم دیگه موج های زیرزمینی تبدیل شد به آدرس جدیدی که گذاشتم
    به عنوان مخاطب وبلاگم لینک شدید
    پس لینک را تغییر بدین
    سربزنید نظربدین
    موج های زیرزمینی بودم
  • حامد عابدی
  • حتما الان هم تمام فکر و ذکرتان این است که بعد از یک هفته اولین پست اینستاگرام چ باشد که این یک هفته را دقیقا بیان کند و به رخ بکشد.
    پاسخ:
    خیر !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">