برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

خاطره نوشت !

مهجور | جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ | ۳ نظر

#مرگ_قلم





برای اولین بار است که دارم اینجا تایپ میکنم و متنم را برای رفیقم نمیفرستم ...

نمیخواهم ببیند این نوشته ام را 

نمیخواهم ببیند و اشک بریزد ...

من بی رحمم اما او دل نازک است ...

الان دقیقا یک هفته است که حالم به گذشته برگشته است ....!

یعنی دقیقا به روزهای سخت و وحشتناک سال نود و دو ....!

هر ثانیه که میگذرد خاطرات برایم تکرار میشوند و این روح من است که میشکند ...!

من نمیخواهم یاداوری شود برایم اما این لحظات و مکانها و تاریخها هستند که محکم توی سرت میکوبند که اینجا و این تاریخ و این زمان را یادت هست ؟!

آه 

الان که دارم مینویسم نفسم بالا نمی آید و حتی فکر کردن هم ازارم میدهد .....!

حوصله حرف زدن با هیچکسی حتی #رفیقم را هم ندارم ....

اصلا نمیخواهم با کسی حرف بزنم و یا کسی مرا مخاطب صحبتهایش قرار دهد ....!

دوست داشتم اندک دوستانی که هرروز مرا میبینند را هم بلاک کنم تا نیایند و سوال پیچم کنند که عزیزم چی شده ؟!

یکی از حالت تهوع ترین جملات تاریخ بشر همین جمله است !

با این جمله میخواهند سرت را شیره بمالند و هرچه دردل داری را به ذهن بسپارند و هروقت نگاهت میکنند با گفته های خودت نگاهت کنند ....! 

ته دلشان هم آهی برایت بکشند و در خلوت دوستانه شان برایت دلسوزی های بیجا بکنند ! 

مزخرفترین قسمت هم زمانی است که میگویند : "درکت میکنم " 

درکت میکنم ....

زمانی میتوانید یک بیمار را درک کنید که به دردش مبتلا شده باشید !

پس لطفا تز الکی ندهید :) 

اگر مینویسم چون ارام میشوم ...

با نوشتن ارام میشوم ...

حرفهایی هست که اگر صریح بیانشان کنی قیامت برپا میشود ، پس باید طوری بنویسی که فقط خودت بفهمی و خودت ....

قلبم میگوید اگر سفر مشهد اردیبهشت نود و سه نبود ، من مرده بودم !

والله قسم مرده بودم !

شدیدا به یک سفر مشهد نیازمندم 

بروم 

بنشینم هرکجایی که فقط گنبد پیدا باشد ...

فرقی نمیکند صحن انقلاب باشد یا ازادی ...

من فقط #حرم میخواهم 

خدا سریع الرضا است 

اجابت میکند 

دردهایت را که به اقا میگویی سریع خدا میخواندشان و اجابتشان میکند ...

به حرمت اقا قبولشان میکند ...

خودمان که موجودی پست و کثیفیم 

اصلا جای تعجب دارد که مارا به حریم پاکشان راه میدهند ...

حالم ناخوش است 

حال روحم ناخوش است 

اگر بروم حرم خوب میشوم 

والله خوب میشوم 

اجابتم کنید ....

ادعونی استجب لکم ....

  • مهجور

نظرات  (۳)

ظرف ِ دلتان پر از باور ِ اجابت ها..
دقیییییقا موافقم که حرفهایی هست که اگر صریح بیانشان کنی قیامت برپا میشود وچقدررررر دلم میخواهد بنشینم هرکجایی که فقط گنبد پیدا باشد فرقی نمیکند صحن انقلاب باشد یا آزادی....

  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    با مطلبی با عنوان:

    از دغدغه هایی پایین تر از تنه تا بالاتر از ابروی دختران و پسران جوان...

    به آدرس:

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1394/01/30/h34324

    منتظر نظرات شما...

    یاعلی (ع)

    باتشکر

    فرهنگ پرواز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">