برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

تشییع پنج شهید مدافع حرم تیپ زینبیون 16 اذر94 !

مهجور | جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر
ساعت الان : 
12:31
به تاریخ 94/12/13
............................................................................................
صبح که از خونه اومدم بیرون دیدم کلا زمین سفیده 
بله برف اومده بود !
اولین و اخرین برف زمستون 94 قم ..
روز دانشجو بود و خب کلاس هم نداشتم اما به هوای اینکه قرار هست این چندتا شهیدی که ساعت دو تشییع بشن رو توی دانشگاه های شهر بصورت نمادین تشییع کنن ، رفتم داشگاه !
ساعت نه همایش روزدانشجو شروع شد و امسال مزخرفتر از سال قبل !
اخر همایش که شد هعی منتظر که یه نفر اعلام کنه که قرار هست شهید بیارن اما هیچ خبری نشد 
رفتم ازچندتا از مسیولا سوال کردم اوناهم مطلع نبودن !
خب همایش تموم شد و رفتم سمت ساختمون خودمون و اونجا هم از از این واون سوال کردم که متوجه شدم بخاطر یه سری ناهماهنگی ها مسیولای دانشگاه مطلع نبودن !
خب وقتی دیدم خبری نیست رفتم به سمت حرم چون گوهرشاد حرم منتظرم بود !
برف هم هعی شدید و شدیدتر میشد ...
رسیدم حرم و ساعت یک شده بود تقریباو تشییع ساعت دو بود !
گوهرشاد اومد و بعدش معصومه زنگ زد که داره میاد و منتظرش باشم...
وقتی معصومه اومد ساعت یک و نیم بود و البته دوتا فلافل هم خریده بود و اومده بود و نمیدونست که گوهرشاد هم همراهمه 
خلاصه اینکه اون دوتا فلافلو سه نفری خوردیم و توی اون سرما و برف حرکت کردیم به سمت مسجدامام حسن ...
از اونجایی که من ادم استرسی ام ، روی برف ها میدوییدم 
رسیدیم مسحد و بعد هم ازاونجا به سمت حرم ...
خب چون برف میومد ، تشییع بشدت خلوت بود و جز من و گوهرشادو معصومه شاید پنج تا خانوم دیگه هم بودن !
اقایون هم تعدادشون کم بود !
ازاونجا رفتیم بهشت معصومه 
سرما انقدر فشار اورده بود که کلا دوربینو جمع کردم گذاشتم توی کیف و فقط به فکر گرم کردن خودم بودم :)))))
یکی از بهترین تشییع هایی بود که رفته بودم ...
راستش بقیه اش رو یادم نمیاد :دی 
یادم اومد
وقتی اومدم خونه دیدم توی شبکه ها ی مجازی یه عکس از تشییع مظلومانه ی شهید مدافع حرم در دانشگاه قم منتشر شده !
بعد که پیگیری کردم متوجه شدم شهید رو اوردن مسجد دانشگاه و خب چون اونروز هوا برفی بود قطعا دانشگاه خلوتتربود و البته مسجد دانشگاهمون فقط برای اقایونه در بیشتر روزهای سال مگر اینکه یه برنامه ای هم باشه !
و اینگونه شد که بخاطر اطلاع رسانی ضعیف ، تشییع نمادین اونجوری برگزار شده بود !
همین 
.........................................................
اسم شهدا : 
شهید اقبال حسین 
شهید سیدهلال حسین 
شهید سیدعدیل حسین 
شهید مدثرخان 
شهید مهدی حسین 

  • مهجور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">