برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

ما 88ای نیستیم !!

مهجور | يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۱ ب.ظ | ۳۷ نظر

1- چهار سال قبل وقتی نامزد موردنظرشون رای نیاورد ریختن توی کوچه خیابون و بوق و کرنا دستشون گرفتن که انتخابات ما ازاد نیست و تقلب شده واون فتنه رو ایجاد کردن !!


2-چهارسال بعد کاندید مورد نظرشون رای اورد گفتن انتخابات سالمه و "دموکرات ترین انتخابات ایران" برگزار شده !


3- چهارسال پیش راننده تاکسی : ماهرچی میکشیم از این اخوندا میکشیم !


4-چهارسال یعد : خداخیرش بده خداروشکر که یه اخوند جماعت رییس جمهور شد ،مگه این که اینا بتونن مملکتو درست کنن !! (سوء تفاهم ایجادنشه پدرو پدربزرگ بنده روحانی هستند)

____________________________________________________________________

نامزد مورد نظر ما رای نیاورد ولی ما ادعای تقلب نکردیم !24 خرداد ملت به جمهوری اسلامی و نظام رای دادن !

"" همه ما مامور به ادای تکلیف و وظیفه ایم نه نتیجه "" ما تکلیفمون رو روز 24 خرداد ادا کردیم ودر مورد نتیجه ""سکوت ""میکنیم !!!


امام خامنه ای : ((رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌‌ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند))

 
امام خامنه ای :((اکنون که حماسه‌ی سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه‌ی بیست و چهارم خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته‌های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته‌ی خود را به دست آورند. هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ی امنیت کشور  و خنثی‌کننده‌‌ی ترفندهای دشمنان است))
___________________________________________________________
اللهم احفظ قاعدنا امام خامنه ای
اللهم عجل لولیک الفرج

  • مهجور

24 خرداد !!

مهجور | پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ | ۸ نظر
  • مهجور