برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

ال یاسین !

مهجور | چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ | ۵ نظر


یا مولای

شقی من خالفکم

و

سعد من اطاعکم .

 

"ای مولای من شقاوتمند کسی است که با شما مخالفت کند و سعادتمند کسی است که از امر شما اطاعت کند "

  • مهجور

نظرات  (۵)

  • نرگس روزبهانی
  • عاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه!
    خدا کمک کنه!
    پاسخ:
    به چه عجب خانوم !
    من که لیاقت ندارم خودمو جزو شیعیانتون بدونم

    فقط آقا ! اسم منو تو لیست محبینت بنویس ....
    سلام
    ممنون که سر زدید.
    بله مطلبی که نوشته بودم از کتاب جاذبه و دافعه حضرت (ع) است.
    پاسخ:

    سلام علیکم

    یکی از بهترین کتابهاس .

    یاعلی

  • سید گمنام
  • کاش از سعادتمندان باشیم..

    .:سلام خواهری:.
    پاسخ:

    سلام

    یاعلی

  • مصطفی گرجی
  • سلام علی آل یاسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">