برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

من کی ام ؟!

مهجور | جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ | ۲ نظر

بسم الله 

میگویند اینجا باید خودتان را معرفی کنید . 

من کی هستم ؟

خب راستش را بگویم نمیدانم 

فقط این را میدانم که بدنیا آمدم و تصمیم براین شد که نامم فاطمه باشد ...!

پدربزرگم خدایش رحمت کند فراموش کرده بود سادات را به فاطمه بچسباند و ما شدیم فاطمه خالی 

پدر هم یک فامیلی به ما دادند و شدیم فاطمه ....!

خب من بزرگ شدم و زندگی را ساختم 

اصلا همین لفظ بزرگ شدن زندگی ساز است 

اما شدم مصداق این شعر که میگوید :


" خشت اول چون نهاد معمار کج "

" تا ثریا رفت دیوار کج " 


البته نمیدانم که شعر را درست خواندم یانه ، حالا خیلی اهمیت ندارد و اصل موضوع است ! 

من الان دارم کلاسهای کارگری را میروم 

زیر دست بناهای خوبی کارگر هستم 

آخر من بدبخت باید این همه آجر تا ثریا را زمین بگذارم و دوباره ملات درست کنم و یک دیوار صاف بچینم 

خب کار سختی است 

تازه فهمیدم کار سختیست 

وقتی اوستایم ملات ریخت روی سرش و عصبانی شد فهمیدم کار سختیست 

من بیچاره هم هعی باید قر بشنوم !  

دارم تلاشم را میکنم ک یاد بگیرم 

حتی شده دفترچه برده ام سر ساختمان و اوستا به ریشم خندیده است 

آخر کارگر باسواد ندیده است :/ 

چقدر از موضوع دور شدم 

من کی ام ؟

 من منم که باید منیت را کنار بگذارم و هعی شعار ندهم 

البته مرگ بر آمریکا نقل و نبات دهانمان است ! 

ای بابا 

چرا سیاسی شدم ؟ 

یک آن یاد یک جمله ای  افتادم ک میگوید  " نمیدانستم اهل سیاستی بانو"

البته جمله نصفه است و همین مقدار برای نوشتن این مطلب کفایت میکند ! 

باز هم یادم رفت چه میخواستم بگویم


آهان 


" من کی ام ؟! " 

  • مهجور

نظرات  (۲)

  • خانم چادری
  • سلام
    عجب!!
    خوش به سعادتتون بخاطر اسمتون.
    پاسخ:

    سلام :)

    ممنون

    ان شاالله قسمت بچه هاتون بشه :))

  • مهشید ژوری
  • فاطمه جان :) اول که بیت درستش تا ثریا میرود دیوار کج هست :)
    دوم هم که سخت نگیر گاهی راه رسیدن هم کج است!
    نمیدانم چه کسی تز راست رفتن تا رسیدن به  مقصود رو تو مخمون فرو کرده
    خوشححالم از آشناییت
    پاسخ:
    ممنون بابت اصلاح شعر :)
    ولی 
    کج رفتن نتیجه اش میشه ریختن دیوار !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">