برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

ماه رمضون ...!

مهجور | جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ | ۱ نظر



هرسال که ماه رمضون خونه مادربزرگ بودیم ، کارم این بود قبل از افطار میرفتم باغ پشتی خونه مادربزرگ و تمشک و الوچه میچیدم برای افطار ...

شب هم که میشد یه کاسه البالو میشستم و نمک میزدم و مینشستم پای تلویزیونی که فقط چهار شبکه داره و اکثر مواقع دوتاش خرابه ...

شاید مادربزرگم و اقاجونم اینا ، تنها خانواده ای باشند که ماهواره ندارن و با همون شبکه محلی خودشون صفا میکنند ....

دلم الان اونجا رو میخواد 

هنوز اذان رو نگفته بودن باید شام حاضر میشد و سریع بعداز شام هم چایی ...

دیر خوابیدنشون ساعت یازده بود ...

مگر اینکه عموها از شهر بیان و به هوای اونها بیدارتر بمونیم ...

دلم حافظ خوندن هامو میخواد زیر نور مهتاب توی حیاطی که صدای پارس سگ و زوزه ی حیوونایی که نمیدونی نزدیکن یانه ، فضارو برات ترسناک میکرد ...

و با صدای جیرجیرک این ترس تعدیل میشد ...

مطمانم الان مادربزرگم خوابه و پدرم توی اتاق ، عینکشو برداشته و  عمیق شده توی نوشته هاش و داره خودش رو برای سخنرانی فردا آماده میکنه ... دلم برای بابام تنگ شده ..

اگر الان اونجا بودم حتمن حتمن یه کتاب از داخل قفسه ی کتابهای بابام برداشته بودم و شروع میکردم به خوندن.. اگر هم ازش خوشم میومد می اوردمش قم ...

و هیچوقت نمیخوندمش :)))

  • مهجور

نظرات  (۱)

  • خرید اینترنتی
  • شما میتونی از فروشگاه من دیدن کنی ، چیزی خواستی میتونی با شماره پیامک پشتیبانی سایت در تماس باشی  ما در خدمتیم.

    ما یه تخفیف ویژه برای کسایی در نظر گرفتیم که مارو تو وبلاگشون لینک کنن !!  ما رو لینک کنید و نام محصولی ک میخوای بخرید رو به شماره پیامک پشتیبانی ما بفرسنید تا ما تخفیف رو بهت بدیم . 

    ما را به اسم : خرید ارزان ساعت  لینک کنید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">