برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

تشییع کتایب حزب الله 29 دی 94 !!

مهجور | شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۲ نظر

الان ساعت :

13:47

تاریخ :

94/12/15

........................................................................

 

خب راستش خاطره ی این تشییع رو توی اینستا نوشته بودم اما اینستام که ترکید دیگه الان یادم نمیاد داستان چی بوود :/

حافظه ام داغون شده :دی 

ولی تا اونجایی که یادم میاد چون از 17 دی تشییع نداشتیم خیلی دلم برای تشییع تنگ شده بود و یه روز قبل از این تشییع با خودم گفتم ای خدا کاش دوباره شهید بیارن 

هروقت این جمله رو میگم به 24 ساعت نمیشه که خبر تشییع شهدا رو می دن :)))

خب یکساعت بعد از گفتن این جمله ام توی کاناال تکرییم شهدا پیام گذاشتن که تشییع شهیدی از کتایب حزب الله هست ...

تاحالا تشییع یه شهیدی که توی کتایب حزب الله باشه نرفته بودم و خب خیلی ذوق و شوق داشتم 

جذاب بود برام 

بعد که رفتیم دیدم شال گردنی کتایب میدن به مردها 

غصه مرگ شده بودم منم می خواستم

بعدش  که رفتیم داخل یاط حرم واسه نماز شهید ، دیدم دوتا از دوستام که توی تشییع رفتنها باهاشون دوست شدم از اون شالها گردنشون انداختن :(

پرسیدم از کجا اوردید 

گفتن ذاشتن به خانوما میدادن 

اشکم دراومده بود :)))

رفتم به یه اقاهه گفتم اقا شالتون رو می خواید ؟

گفت اره و من ضایع شدم :)))

بعدش هم که رفتیم گلزار و تدفین و الی اخر !

 اسم شهید هم شهید محمد شریف بود ! 

همین 


  • مهجور

نظرات  (۲)

  • روایت شیدایی
  • هوای این روزای من هوای سنگره
  • مهدیه شهیدی
  • خوس به سعادتت
    پاسخ:
    سعادتی ک ادم قدر ندونه سعادت نیس....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">