برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

ارجعی !!

مهجور | يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

بسم الله 

الان ساعت 00:58 

روز 23 خرداد 95 

امشب شدیدا دلم گرفته

سیمهای دلم قاطی کردن و یه لحظه واسه کربلا دلشون تنگ میشه و یه لحظه بعد واسه مشهد و ....

خیلی وقت بود نمینوشتم حالمو 

حال نوشتنو نداشتم 

مطلب قبلیم کاملا نشون میده ک ایمانم سسته 

سست ک هیچی ، ندارم اصن 

وگرنه اگه آدم امیدش به خدا باشه و خودشو رشد بده که مشکلات پودرش نمیکنن ...

بدی من اینه که همه ی این چیزا رو میدونم 

میدونم فلان کار گناهه و انجامش میدم 

یعنی بدبختی محضه که آدم بدونه و عامل به خلافش باشه 

بدبخت اونی نیس ک نون شب نداره بخوره 

بدبخت منم که همش میگم من من من 

الان که مطلب قبلیم نگاه میکنم به حال خودم خنده ام گرفته 

خنده ی درد 

نه خنده ی شوخ و شادی 

که چی مثلا؟

خب چارتا مشکل داری ، حالا هعی باید نق بزنی ؟! 

یه نفری بود توی فیسبوک حدودا چهارسال پیش 

میگفت که آدم اگه از خدا گله ای داره ، نباید جلوی خلق خدا گله مندی کنه

باید گله و شکایتشو ببره در خونه خدا 

راست میگفت خب 

قبول دارم حرفشو شدید :)

ولی راحت میتونم اینجوری بگم :

خاک توسرم 

....

هنوز که هنوزه اون عشق هایی که داشتم ب ی سری چیزها و کارها و ادم هارو دارم 

ذره ای کم نشده 

ذره ای عشقم به شهدا کم نشده 

هنوز هم وقتی میخوام برم تشییع شهدا قلبم تند میزنه 

ولی

ی درد دارم اونم اینه که قشنگ حس میکنم توی کثافط غرق شدم و خودمو زدم به خریت 

خودمم می فهمم که خودمو زدم به خریت و تلاشی نمیکنم ک از توی باتلاق دربیام 

ولی این وسط ی چیزی جالبه 

باورقلبی دارم که شهدا تا نخوان ، آدم نمیتونه حتی یه صلوات براشون بفرسته 

چه برسه به اینکه بره بالاسر پیکرشون و صورتشونو از نزدیک ببینه ......

یعنی قدم از قدم آدم نمیتونه ورداره براشون تا خودشون نخوان 

خدا هم ی کاری کرده که دمش گرم داره 

اجازه نمیده که شهدا گناهای ادمو ببینن 

واسه همینه که هنو دستمو ول نکردن 

قطعا من با گناهام خودمو دور کردم ازشون ولی اونا دستمو رها نکردن و سفت نگهش داشتن ....

این قلبم داره میپوکه از محبتشون 

دوس دارم بمیرم براشون 

ولی نمیشه 

این نمیشه رو ی ملعونی به اسم شیطان گذاشته توی دهنم 

شب قدر هعی آدم قول میده به شهدا که آی من فلان میکنم بهمان میکنم 

اوووففففف 

ولی بعدش چی 

دوساعت نشده باز میری با شیطون دست میدی و روبوسی میکنی 

که چی ؟!

لذت گناهاش شیرینه 

طعمش واست لذیده 

دوس دارم الان بگم شهدا غلط کردم 

خدایا غلط کردم 

ولی بازم میدونم دو دقیقه بعد میزنم زیر قولام 

فقط باید معجزه بشه 

همین و همین 

.

.

.

.

.

پ.نون :

 توی روسیاهات روسیاه تر از من نداری 

میون گداها بی نواتر از من نداری



.

.

.

.

.

.

.

چقد خوبه اینجا رو هیشکی نمیخونه و اگه میخونه منو نمیشناسه .......

  • مهجور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">