برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

شهادت

مهجور | پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ق.ظ | ۴ نظر

. !:

بسم الله 

الان ساعت 2:31 

روز پنجشنبه 14 مرداد 95 

روز دختر .....

دارم گریه میکنم و می نویسم ...

دوماه پیش یه نفر شماره منزل و ادرس منزلمون رو خواس برای معرفی کردن به یه خانواده ای که پسرشون مدافع حرم هستند ....

بعد گفتند که منتظرن تا پسرشون برگردن و بعدش اقدام کنند برای خواستگاری 

گذشت و گذشت شد وسطای ماه رمضون و اون بنده خدا پیام داد که اون اقا هنوز از سوریه برنگشته ....

داستان تموم شدو کلا یادم رفته بود

امشب داشتم توی اینستا میچرخیدم و پست شهادت یه نفرو دیدم 

ناخوداگاه چهره اش برام اشنابود درحالیکه اصلا ندیده بودمش ...

دو دقیقه بعد اون بنده خدا که خیلی وقت بود ازش بیخبر بودم پیام داد و ....

سریع پرسیدم 

شهید شدن ؟

گفتن بله .....

و سوختم :)

بخاطر بدی خودم 

بخاطر آشغال بودن خودم ...

کاش آدمی که منو نمیشناسه اون دنیا به دادم برسه ...... 

.

.

.

.

پ.نون : قلبم توی فشاره ....

  • مهجور

نظرات  (۴)

منم منتظرم از سوریه برگرده...
:(
شهادت شهید دست خودشه !
قسمتتون ان شالله ...
#شکستیم
  • د‌ل‌باخته ..
  • شهدا از عرش به ما می خندند..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">