برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

دانشگاه ...!!!

مهجور | يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

بسم الله 

الان ساعت 23:05 روز 14 شهریور 95 

.............................................................

ابجیم روبه روم نشسته و هرچی بهش میگم پاشو برو بالا 

میخوام فکر کنم 

نمیره !

خودش میدونه وقتی میخوام فکر کنم باید تنها باشم وهچ بنی بشری دورم نباشه !

یا مثلا عصر رفتم حرم و ابدا دلم نمیخواست باکسی برم و ناچاراااااااااا عروسمون همراهم اومد و اون جوری که میخواستم حرم بهم خوش نگذشت !

فردا باید حتماااا هم برم حرم و هم گلزار تا اون خلاء ی که توی وجودم هس پر بشه !

الان قشنگ حس می کنم یه چیزی رو کم دارم 

یه غذایی به روحم نرسیده و روحم گشنشه ! بعد وقتی هم ادم گرسنه اس همش ناآرومه و حوصله هیشکیونداره ! 

اصلا پست راجع به دانشگاهه :/ چرا دارم اینارو میگم :/

خب الان که رسیدم به اینجا میبینم که حوصله نوشتن راجع به دانشگاهو هم ندارم ...

البته غروب توی گوشی یه سری چرت و پرت نوشتم طبق معمول اما خب ... 

.

.

.

.

.

پ.نون : یه سری یه عکس از حرم گذاشتم توی اینستا و یکی از فالورا اومد نوشت که کاش از حضرت معصومه خودشو بخوایم نه حاجتامونو 

البته تیکه انداخت ...

ولی 

تا الان اصن روم نشده از خانوم چیزی بخوام !

شاید ضعف منه !

قبول 

اصن من ضعیف ...

ولی چجوری آدم بیاد خودشو در حد حاجت های کوچیک ، کوچیک کنه و بگه من این و این و این رو میخوام و تا ندی فلان و بهمان ...

نمیفهمم یه سری شرط و شروط گذاشتنارو 

که باید بدی 

اگه ندی دیگه حرم نمیام مثلا 

انگار ایمه مسخره ی ملتن ! همسنشونن !! بچه بازیه این کارا جدی ! 

وختی اینجور میگن ومیگیم یعنی بابا من شمارو واسه دوران بدبختی ومشکلاتم میخوام نه واسه دوران خوشی و خوشانم ! 

( شده ایمه رو واسطه قرار بدم که به خدا یه چیزی بگن ، مثلا بگن خدایا این مخلوق بدبختت فلان خواسته روداره ، ولی اصن روم نشده از خود خودشون یه چیزی رو بخوام ! )

البته اگه بفهمم کارم اشتباهه شاید یه روزی خواسته هامو ازشون بخوام ! 

نمیدونم 

هیچوقت ادم یه شخصیت ثابت نداره و مث سینوس کسینوس میچرخه و بالا پایین میکنه !

ولی 

جدی جدی خوش به حال اونا که یه نقطه عطف دارن از قعر رو بالا و بی نهایت ....

.

.

.

.

.

.

مث نوار قلبه ، نمودار زندگیم ! 

  • مهجور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">