برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

برخیز از این خواب گران ای مهجور

جز فیض وجود او نباشد هرگز

سفربه بهشت !19شهریور91

مهجور | سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱ ق.ظ | ۴۲ نظر

یا غیاث المثتقیسین

2/6/91

نصف شب

قراره انشالله نوزدهم شهریور بریم کربلا

ولی

من دوست ندارم برم

خجالت میکشم از خودم !! اخه وقتی من رفیقم تا حالا مشهد هم نرفته چجوری میتونم برم کربلا !!

بعد از کنکور به خودم میگفتم خدایا من تا مشهد نرم کربلا نمیرم !دانشگاه که قبول شدم زمستون امام رضا طلبید رفتم مشهد !!

بعدش گفتم اره دیگه الان وقتشه برم کربلا ولی دیدم دوستم تا مشهد هم نرفته !

حالا من برم کربلا؟؟؟؟؟؟!

اقاجونم خیلی دوست دارمااا !

ولی

انقده ادم محتاج به پول کربلای من هست !

میترسم برم  اونجا اشکم در نیاد !

خب پس دارم واسه چی میرم ؟؟

اخ اخ بین الحرمین !

کیه که دلش نخواد بره کربلا ؟!

کیه که دلش پرپرنشه واسه حضرت عباس !!

به قول مائده میگفت دلم میسوزه هر روز یکی از دوستام زنگ میزنه التماس دعا میگه میخوام برم کربلا !

مثلا دوستش از تو ایوان طلای اقا امام علی بهش اس داده بود !

خدایا،امام حسین ،مائده دختر خوبیه کمکش کنید تا قبل از ماه رمضون سال دیگه کربلایی بشه !!

خداجونم یادته اجیم سر سفره افطاری نیمه ماه رمضون چی گفت ؟؟

گفت ایشالا بری قبرستان بقیع

امام حسن صداشو شنیدی ؟

خدا اگه بخواد میتونه همه کاری بکنه

میتونه تا قبل از ماه رمضون سال دیگه من حتی قبرستان بقیع هم ببره !

مگه نه خداجون؟؟؟

توانقدر مهربونی که اگه دوبار بنده هات سرشون جلوت کج بکنن میگی باشه بنده خوبم هرچی تو بگی !

یعنی میشه چشمم تا سال دیگه به گنبد سبز گره بخوره ؟؟

یعنی میشه 7بار دورت بگردم ؟؟؟

خدا تو خودت میگی اگه بنده های بدم ! بنده های گناهکارم بدونن چه قدر به برگشتنشون امید دارم از شوق برگشتن بدنشون چاک چاک میشد !

خداجونم یه بنده گناهکارت داره صدات میکنه ازت کمک میخواد !

ای دادرس بی کسان به دادم برس !

میخوام اگه رفتم انشالله کربلا ،تا چشمم به گنبد اقا افتاد بگم :

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا نایبشون سید علی حفظ کن

به مردم مظلومی که الان دچار جنگ شدند کمک بکن تا امام زمانمون ظهور کنه واونارو نجات بده !

ارزوی همه کسایی که میشناسمشون ،اشنا ،فامیل ،دوست ،هرکسی که حتی یه بار هم باهاش سلام علیک کردم براورده کن!

سایه همه پدر مادرا مخصوصا پدر مادر خودم بالاسر بچه هاشون نگه دار !

اخریش هم .............

امام حسین ،حضرت عباس ،کمکم کنید امام حسینی بشم ! حضرت عباسی بشم ! بشم اونی که شما میخواید !خودم میسپارم به شما و عمل میکنم !کمکم کنید جلو امام زمان شرمنده نشم !

شفاعت

اگر نشد

 

شـــــــــهــــــــــا دــــــــــــــت

 

 

 

 

 

 

  • مهجور

نظرات  (۴۲)

  • رضای شهید
  • چه احساسات پاکی 
    عاقبت به شهادت بشی
    یاحق
    پاسخ:

    شهادت لیاقت میخواد که بنده ندارم به هیچ وجه

    یاعلی

  • محسن شیرازی
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    تشکر !
    سلام بزرگوار

    خوشحال میشم ب وبلاگ بنده هم سری بزنید، وقدم روی چشمای بنده بزارید.

    در پناه مهدی فاطمه باشید.
    پاسخ:

           سلام علیکم

    چشم ان شالله

    یاعلی

  • طلبه جهادگر
  • سلام داشتم نظرات وبلاگم رو میخوندم به وبلاگ هایی که لینک کرده بودن سر زدم
    نمیدونم کربلا رفتین یا نه
    انشاءالله دارم میرم مشهد و نایب الزیاره همه محبین آقا هستم
    پاسخ:

    سلام علیکم

    زیارت قبول

    یاعلی

  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...
    بالاخره بعد از مدتی ... سایتم رو افتتاح کردم، 
    قسمت پیوندها هم، به قسمت همسنگرام انتقال پیدا کرد ...
    به هر حال در خدمتیم ...

    http://babaeian.weebly.com/

    دیدگاهتون برام شنیدنی هست...ممنون***

    + یازهرا(سلام الله علیکِ)
    پاسخ:

    سلام علیکم

    یاعلی

    سلام.باید بگویم وب بسیار عالی دارید.
    مابرای ثابت کردن عشقمون به امام حسین از راه دیگری رفتیم وآن راه را هرروز گسترش میدهیم.
    اگر میخواهید در ثواب این کار شریک باشید فقط میباست یک کار کوچک انجام دهید تا ثواب بسیاری را برای هم راهی ما در راه امام حسین (ع) خوایید برد.
    فقط کافیست مارا:
    با نام:حسینی ها
    وآدرس:kenary.blog.ir
    لینک کنید بعد به ما خبر دهید تا لینکتان کنیموفعلا خدانگهدار.
    یاعلی
    پاسخ:

           سلام علیکم

    تشکر

    یاعلی

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

    همسنگر گرامی
    با مطلبی درباره مقاومت کربلایی نوشتم
    منتظرم یاور مهدی
  • طلبه امروزی
  • سلام

    باز هم محرم آمد ... با مطلب "حسین بن علی" بروز هستم . این مقاله حاوی دیدگاهی اصیل و عقلی مطابق باشرع در مورد قیام امام حسین علیه السلام است . در این مقاله بیان شده است که : 1. امام از زمان و مکان شهادت خود آگاهی نداشت 2. امام برای امر به معروف و نهی از منکر که مصداقش تشکیل حکومت اسلامی بود به سوی کوفه روانه گشت . شما هم می توانید نظر خود را بیان کنید .

    به اضافه : نظری نوین درباره حضرت رقیه علیها السلام
    پاسخ:

    سلام علیکم

    یاعلی

     سلام
    بعداز مدت ها پست جدید گذاشتم! خیلی هنرکردم!
    یکی توی وب معراجی هام ویکی هم در فرکانس زیر زمین
    لطفا جفتشا بخون ونظر بده
    تحویل بگیر که دفعه بعد یکسال طول نکشه تا به روزکنم
    پاسخ:

    سلام علیکم

    یاعلی

    آدمهایی هستند که شاید کم بگویند "دوستت دارم"

    یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را...

    بهشان خرده نگیرید!

    این آدمها فهمیده اند "دوستت دارم" حرمت دارد، مسئولیت دارد...

    ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی، دوست داشتن واقعی را میفهمی...

    میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی...تا تو شاد باشی...

    آزارت نمیدهد...دلت را نمیشکند....

    به هر دری میزند که با تو باشد...

    من این دوست داشتن را می ستایم...
  • بسم الله الرحمن الرحیم
  • سلام علیکم

    چیزی نمیتونم بگم...

    زبونم بسته است

    فقط

    عاقبت به حسین ع باشی بزرگوار

     

    پاسخ:

    سلام علیکم

    یاعلی

  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...
    با مسابقه اینترنتی « نسیم غدیر » ..................................
    « همراه با اهدای 1 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ده ها جوایز نفیس دیگر »
    www.bonyad-toloo.ir
    ...***

    + یا زهرا(سلام الله علیکِ)
    پاسخ:

    سلام علیکم

    یاعلی

    بسم الله
    سلام دوست عزیز
    آمده ایم تا صدای شما را به دیگران و صدای دیگران را به شما برسانیم
    آمده ایم تا حق شما که همانا دانستن اخبار و اطلاعات است را به شما بدهیم
    و این ممکن نیست جز با همکاری شما
    منتظر حضورتان و نقدتان و مطالب و اطلاعاتتان و ... هستیم
    ما را یاری دهید تا رسانه ای باشیم در خور شان شما
    سایت نگاه فارس

    پاسخ:

    سلام علیکم

    یاعلی

    سلام خوبی به منم سر بزن
    پاسخ:

    سلام

    تشکر

    چشم

    یاعلی

  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .

    سلام

    اللهم ارزقنا حـــــــــــرم ارباب حسین(ع)
  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...

    ببخشید منو از اینکه چند وقتی نبودم و لیاقت حضور در محفل شما رو نداشتم...

    آخه...اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

    اما دوباره برای کمی مزاحمت آمدم...

    اگر ما رو لایق میدونی، اینبار با شش مطلب بروز شده در خدمت شما هستم...***


    + یازهرا(سلام الله علیها)

  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام دوست من

    وقت بخیر

    حقیر طلبه هستم از مشهد

    با چندی تن از دوستان طلبه و فعالین فرهنگی فضای نت جنبشی را راه انداخیتم به نام قدم به قدم با اهل بیت علیهم السلام :: مدافعین حریم تشیع .

    میخواستم اگر امکان داره ما را لینک کرده و لوگو پایگاه را در وبتون قرار بدین .

    ادرس لوگو :

    http://modafein.ir/wp-content/uploads/2013/09/logo-modafein.ir_.gif

    *در صورتی که اندازه لوگو کوچک یا بزرگ هست بفرمائید تا اصلاح شود .

    ادرس سایت :

    www.modafein.ir

    ادرس وبلاگ حقیر :

    www.zendegi-t.blog.ir

    ( زندگی اما به سبـــــک طلبــــگی )

    طرحی را برای غدیر داریم که انشاء الله با پاسخ شما ، خدمتتون توضیح میدیم .

    منتظر جواب شما هستیم :

    Pasokhgo_14@yahoo.com        

    09369746095

      باسلام
    شهادت امام محمد تقی (ع) جوادالائمه تسلیت باد...
    بروز هستم با مطلبی با عنوان: دیپلماسی به روش قابلمه !
    http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/07/13/diplomaci3123123
    منتظر نظر شما.......................
    باتشکر
    فرهنگ پرواز

  • حسن امکانی
  • باسلام!
    سایتتون خیلی خیلی پیشرفت داشته بهتون تبریک میگم...
    ببخشید مدت بسیار طولانی نبودم حالا ممنون میشم به وبسایت جدیدمون سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم!!!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر !
    یاعلی
  • خادم شهدا
  • سلام
    با مطالب دفاع مقدس بروزیم
    زیبا ست وبلاگتان
    به ما سر بزنید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    یاعلی
  • محمد جواد آهنگر
  • سلام همسنگر
    نظر شما در مورد نرمش قهرمانانه چیه ؟
    لطفا به وبلاگم بیاین و دیدگاهتون را با ما و دوستانمون در میون بذارید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    یاعلی
  • محمد باقر کمالی
  • سلام 
    خسته نباشی 
    بسیار زیبا و عالی
    بروزیم 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    یاعلی
  • محمد باقر کمالی
  • ممنونم شما هم لینک شدید
    پاسخ:
    یاعلی
    میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مبارک
    راستی شما کجای حرم رو بیشتر دوست دارید؟
    چشم انتظار نظرات و دلنوشته هایتان هستم
    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    صحن گوهرشاد  حرم امام رضا
     
    محتاجیم به دعا
    یاعلی
  • همراه آسمانی
  • خوش به سعادتتون
    ---------------

    خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد 

                 خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

    به ما هم سر بزنید

    پاسخ:
    چشم ان شالله
    یاعلی
    با عرض سلام و ادب احترام قطعا مطالب وبلاگ شما در رشد و تعالی فرهنگ تشیع در فضای مجازی مفید و موثر خواهد بود به امید موفقیت و آرزوی شاد کامی با وبلاگی تحت عنوان سفیر تدبیر با آدرس ذیل منتظرتان هستم .

    www.safiretadbir.blog.ir
    پاسخ:
    سلام علیکم
    یاعلی
    آزاد اندیشی مجازی با موضوع حجاب و عفاف
    موافق حجاب وعفاف هستم زیرا ...
    مخالف حجاب وعفاف هستم زیرا...
    با انتخاب هر کدام در بخش نظرات دلیل خود را بنویسید.
    پاسخ:
    یاعلی
    میلاد حضرت سلطان مبارک.

    دوست بزرگوار سلام
    بدلیل انجام امری دشوار و وقت‌گیر برای مدتی فرصت هم‌نشینی مجازی در جوارتان را ندارم.
    ملتمسانه از شما تمنای دعا دارم.
    یا حق
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر
    در پناه حق
    یاعلی
  • شِِــــیخ شـــهید
  • ممنون از حضورتون:))
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    یاعلی
    سلام کربلایی... بالاخره کربلایی شدی یا نه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    پارسال کربلایی شدم :)

    امسال هم روزیمون نشده ...
    یاعلی
    سلام
    شما رو به بازدید از وب" شیخ شهید " دعوت میکنیم
    لطفا با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود
    باتشکر

    .: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری :.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چشم
    یاعلی
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    خوش به حالتون
    کاش منم دعا کنید!!!!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ملتمس دعای فرج هستیم !
    یاعلی
  • طلبه امروزی
  • سلام
    بالاخره کتاب « حجاب مشروطه » به پایان رسید و برای دانلود منتشر شد . در این کتاب اثبات می شود که حجاب زنان رعایتش مستحب است نه واجب . یعنی بر زنان مستحب است که موی و سر،گردن،دستها(از آرنج تا انگشتان) و پاها (از زانو تا انگشتان) را بپوشانند . مستحب هم عملی است که رعایتش ثواب دارم ولی ترک آن حرام نمی باشد . می توانید نتایج و مقدمه این کتاب را در وبلاگ مطالعه کنید و کتاب را هم دانلود نمایید .

    پاسخ:
    سلام !
    جان ؟؟؟؟
    رعایت حجاب مستحبه ؟؟؟؟؟؟؟؟
    جالبه والا
    یاعلی
  • نرگس روزبهانی
  • اهای خانمی که واسه ماکامنت نمی ذاری!

    بیاوب ما ببینم می تونم حلالت کنم یانه؟

    آداب زیارتوبجابیار!

    پاسخ:
    بلی بلی
    اینجانب سفر بودم
    سر میزنم مستفیض بشی :دی
    یاعلی
    ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با چهار پست بروز شده...
    این بار هم با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها) 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چشم
    یاعلی
    آقا گروه خونی من کربلاست
    اصلا به جز شما به کسی خون نمیدهم.

    دعا..
    پاسخ:
    التماس دعا داریم
    یاعلی
    سلام
    انشالله حاجت هات روا بشن
    خوش بسعادتت
    یه گوشه، اگه دوست داشتی و تونستی، برا ماهم لطفا دعا کن...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    التماس دعای فرج دوست عزیز
    یاعلی
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    حاجی دعا یادت نره
    پاسخ:
    سلام علیکم
    محتاجیم به دعای فرج
    یاعلی
  • محمد ابراهیم نامدار
  • سلام

    التــــماس دعــــــــا

    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    محتاجیم به دعا
    یاعلی
  • حضرت مادر.سـ
  • سلام مطلب زیبایست قلمتون مستدام انشاالله


    تشکر که بعد از سه ما به وبلاگ ما هم سر زدید

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    من شرمنده ام بخدا
    به بزرگواری خودتون ببخشید
    یاعلی
                ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
         
              حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
            میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

    ***همسنگری...
    در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

    + یازهرا(سلام الله علیها)
    پاسخ:
    خوش به سعادتتون
    خیلی خیلی خیلی ... ممنون ومچکر
    دعامون کنید
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">